9 Mayıs 2015 Cumartesi

❤Anneler Günü ❤

    Hayatınızda sizi karşılık beklemeden seven tek kişi...Kızarsınız, darılırsınız, öfkelenirsiniz ama bilirsiniz ki gönül koymayacak  size, hep bir önceden başlayacak... Değişmeyecek bakışları, huzursuz etmeyecek söylenmeleri...
    Kulağımıza  küpe olacak söyledikleri... Annem demişti ile başlayacak cümlelerimiz,hep haklı çıkan o olacak konuşmalarınızda...Yanımıza  kâr kalacak öğrettikleri... 'Anne olunca anlarsınla  bitecek konuşmaları...
    Ama ben seni hep anlıyorum annem söylediklerin kulağıma hep küpe...Sadece anne değilsin arkadaşımsın  benim...Sırdaşım, dertortağımsın, benim ilk öğretmenim,ilk doktorumsun...Her şeyimsin sen benim...Senin her dediğin  doğru  benim için yanlışım olmaz sen varken...



Ben büyüdüm dediğim  anda dahi anlıyorum  ki hala küçük  bir  çocuğum. Kalbi acıyınca ilk aradığım... Mutlu olunca ilk paylaştığım... Burnumun dikine gittiğimde ve üzülen ben olduğumda 'ben demiştim' demeyenim... Her kararımda  yanımdasın ve biliyorum ki dibe de çöksem  yanımdasın,tepeye de çıksam  yanımdasın...Ve ben hep seninleyim  Seloş'um...

Anneler günün  kutlu olsun annem mutlu olalım

SENİ SEVİYORUM...


Mrs.Erengil 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder