21 Şubat 2017 Salı

EK GIDA ALIŞVERİŞİ...

Her annenin sabırla beklediği kısım... Çok eğlenceli olacağını düşündüğü ama aslında öyle olmadığı kısım 😂 Eğlenceli tek yanı alışveriş kısmı diyebilirim. 
Biz de alışverişimizi Ege ile yaptık... 
Biz o gun alışverisimizi yaptık ödeme kısmı için babayı bekledik 😈
Şimdi neler aldık ondan bir bahsedeyim.
Öncelikle uzun bir süredir ek gıda serüveni üzerinde kafa yoruyorum... Bunun icin instagramdan anneleri takip ediyorum.Genelde hepsi Philips Avent'in buharlı pisiricisini kullanıyor ve çok memnun olduklarını dile getiriyorlardı. Böyle olunca bende buharlı pişiriciden almaya karar verdim. Henüz 3 kez kullandım ama eminim memnuniyetim sonrasında da devam edecek. Gerçekten kolaylık. Biz E-Bebek magazasından indirimde aldık takipe ederseniz çok guzel indirimi yakalayabilirsiniz.
 Bunun dışında aldıklarım fotografta gördükleriniz.
Şu an'a kullandığım ürün tabak kaşık ve Avent suluk... Ama sırasıyla da hepsini kullanacağıma eminim. Sadece minik sulugu kullanmadım... Ege kabul etmedi... Ama aventin suluğunu gayet güzel kullanıyoruz.
Az kalsın unutuyordum. Mama sandalyemiz. Tabi ki İkea Antilop modeli çok memnunuz. Kolay kurulabilen, hafif,kullanışlı ve uygun fiyatlı. Çok süslü bir mama sandalyesi istemedim çünkü sadece yemek yemek için kullanıldığını idrak etmesini istedim. Ben kesinlikle tavsiye edebilirim.
Evet ek gıda alışverişi yazımız bu şekilde...
Bir sonraki Ege'nin havuç ile tanışması ❤


Sevgiler,
Ege'nin Annesi 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder