27 Şubat 2017 Pazartesi

KABAK PÜRESİ...

Merhabalar...
Herhangi bir alerjik durumla karşılaşmayınca havuç püresinden sonra kabak püresi denedik. Ege sevdi ilk gün 3-4 kaşık,ikinci gün 7-8 kaşık ve 3. Gün de istediği kadar yedi. Evet yedi. Oyalamak için kırmızı balıktan yardım almış olabiliriz 😂.
Ama sanırım Ege kaşığı da alışmış olabilir. Sonuç olarak kabak gününü de mutlu ve alerjisiz atlattık. 
Yeşil kabağıda aynı havuç gibi yaptım bir gün pirinç 2 gün irmik ile denedim.Bilginiz olsun. 
Yeşil Kabak Püresi

Orta boy yeşil kabagın yarısı
1 tatlı kaşığı irmik ya da pirinç de kullanabilirsiniz.
1 tatlı kaşığı zeytinyağı.


Yapılışı
Yeşil kabağı minik küpler halinde dogradım. Buharlı pişirici de kabak ve irmiği birlikte pişirdim. Pirinç ile yapacaksanız. Pirinci öncesinde haşlayıp sonra kabak ile birde buharlı pişirici de yaparsanız daha iyi olur. Sonrasında blenderdan geçirip üzerine zeytinyağını ekliyorsunuz. Afiyet olsun.

Biz de durum bu 😍
Sevgiler,
Ege'nin Annesi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder